BTS (방탄소년단) – Outro Propose [Color Coded Lyrics Han/Rom/Eng]

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


♡♡♡♡ Don’t forget to watch in HD. (and sorry for any mistake) ♡♡♡♡

Track: 10. Outro Propose
Album: ‘Skool Luv Affair’
Artist: BTS (방탄소년단)
Year: 2014

♡ CREDITS ♡
Color Code: af taehyung, kpoplyricstop
Romanization: colorcodedlyrics, kpoplyricstop
Hangul: naver.com
Eng: pop!gasa

Feel free to ask me anything https://curiouscat.me/YOONMlN
Twitter – https://twitter.com/aftaehyung
Smule – http://www.smule.com/aftaehyung

Enjoy 🙂

——————————————————————————————————————————————————

No copyright infringement intended.

Source

4.98

2017-09-08T22:57:03+00:00

39 Comments

  1. Weeaboo Otaku september 8, 2017 at 10:57 pm - Reply

    hello

  2. ireumeun jungkook september 8, 2017 at 10:57 pm - Reply

    Talent

  3. Suga Kookie september 8, 2017 at 10:58 pm - Reply

    Omg, i have never clicked a notification that fast before.

  4. Yeah N september 8, 2017 at 10:58 pm - Reply

    hi

  5. I Don't Even Know Anymore september 8, 2017 at 10:58 pm - Reply

    Yay. I love this song.

  6. I think I'm fifth… I don't know, but I've never been this early!

  7. Jimin Has No Jams september 8, 2017 at 11:02 pm - Reply

    I've never heard this song before but it's my favorite song now

  8. Tainara Constantino september 8, 2017 at 11:03 pm - Reply

    ❤❤❤

  9. Flintshire september 8, 2017 at 11:03 pm - Reply

    wait wait wait isn't this the song in the beginning of danger but in a different major

  10. Aratz Enparantza Gaztelu september 8, 2017 at 11:14 pm - Reply

    I love the Outro and I love them

  11. Vshook chims september 8, 2017 at 11:15 pm - Reply

    Yass finally!!

  12. aaliyah the ugly army september 8, 2017 at 11:16 pm - Reply

    !!!!1!1!1!1!!1!1!1!11!!1!1!1!1!11

  13. Anna Mohammed september 8, 2017 at 11:23 pm - Reply

    when u are in a bad mood and this show up and u click on it and all of a sudden you back to normal like nothing happened to you 🙂

  14. Dang Rae september 8, 2017 at 11:50 pm - Reply

    ? STAN ?TALENT ?

  15. Fernanda Dias Rodrigues Nanda september 8, 2017 at 11:59 pm - Reply

    Is this song new?

  16. Soochan Kim september 9, 2017 at 12:26 am - Reply

    22nd! Video is AWESOME

  17. Hassna Bak september 9, 2017 at 12:47 am - Reply

    Who wrote the song !?

  18. this written by jin but why he had one line

  19. Exo planet army september 9, 2017 at 12:50 am - Reply

    Haahaha are all the lyric vid produces doing like a BTS fiesta leading up to their comeback?(not complaining tho??)

  20. Jungkook's Jagiya! september 9, 2017 at 1:32 am - Reply

    I know this song is Old but………….. I'm still Inlove with it…
    I want to know who wrote this song, WHO WROTE THIS?!?

  21. Shivani s september 9, 2017 at 3:31 am - Reply

    Jungkook:Give it to you
    me:Gi give it to me(in Agust D voice)

  22. Gül Ten september 9, 2017 at 6:00 am - Reply

    V voice I can't ????

  23. Euchelle Arilla september 9, 2017 at 9:06 am - Reply

    wow

  24. Tamomo Girl september 9, 2017 at 10:01 am - Reply

    I ❤ed Jin's voice… and of course the other boys too

  25. bangtan hoe september 9, 2017 at 11:22 am - Reply

    JIN WROTE THIS SONG OMG?❤️

  26. TheQueen Snobber september 9, 2017 at 12:39 pm - Reply

    what kind of apps did you use?

  27. I just love Jin's part so much

  28. Natalie Tran september 9, 2017 at 1:15 pm - Reply
  29. Suga Maniac september 9, 2017 at 2:05 pm - Reply

    I have long hair sadly :T

  30. # lovingly september 9, 2017 at 5:50 pm - Reply

    My god jins voice!!!! Amazing but sad its old

  31. Jimins Runaway jams september 9, 2017 at 9:54 pm - Reply

    UGH JIN IS BEAUTIFUL I LOVE HIM HIS VOICE UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHKDFNVOLSDNVLSC

  32. Kristine Vega september 10, 2017 at 12:13 am - Reply

    I love V's voice here. Pls give it to me TaeTae haha

  33. Chua Lor september 10, 2017 at 6:13 am - Reply

    notification squad where you at?

  34. Ohmygod Myhearteuis september 10, 2017 at 9:17 am - Reply

    I didn't know this song existed before and I can't listen to it rn but I gave it a thumbs up bc I know our boys make awesome music! ❤️???

  35. shery the llama september 11, 2017 at 3:04 am - Reply

    screeches because I have short hair and my school uses uniforms

  36. xXimnobody 91Xx september 14, 2017 at 1:23 am - Reply

    Lol I like how this was just posted this year?

  37. Shreyaa Dani september 14, 2017 at 9:22 am - Reply

    Jin wrote this …..wow

  38. harry Min Woo september 14, 2017 at 4:30 pm - Reply

    This is old

  39. Kim Jinsoo september 15, 2017 at 5:02 am - Reply

    Vocal

Leave A Comment

Close