cockatoo loves elvis

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...


cockatoo loves elvisJukin Media Verified (Original)
* For licensing / permission to use: Contact – licensing(at)jukinmediadotcom

Source

4.93

2017-11-03T08:56:52+00:00

34 Comments

  1. tmcdgreen oktober 7, 2017 at 2:32 am - Reply

    00:46 “Back up, fool—“

  2. Markas Farkas oktober 7, 2017 at 3:22 pm - Reply

    I imagine this is what clubbing looks like.

  3. Kitten Girl570 oktober 8, 2017 at 3:05 pm - Reply

    Lol

  4. freedom or death oktober 9, 2017 at 1:28 am - Reply

    Great video. Watch it often in this crazy world

  5. Lilli Barnhart oktober 10, 2017 at 12:27 am - Reply

    00:24 best friend:Ron please don't dance wierd
    Ron:trust me I beat drops
    Best friend omg I I'm moving I'm pretending I don't know him

    00:46 he's back, RON DONT GET ANY CLOSER

  6. Drum Life oktober 11, 2017 at 8:46 pm - Reply

    How much does your umbrella cockatoo weigh
    And what kind of sulphur crested cockatoo is the other one
    A lesser medium or greater?
    How much does your umbrella measure in length and the other one too plz reply

  7. greatliversausage23 oktober 12, 2017 at 10:15 pm - Reply

    the foot, personal space boi

  8. Tessa Alana oktober 14, 2017 at 11:26 pm - Reply

    473 dislikes? That's a lot of miserable people in the world. How could anyone dislike this?

  9. Shally Shally oktober 15, 2017 at 5:23 am - Reply

    ?

  10. Some Body oktober 15, 2017 at 1:36 pm - Reply

    0:46

    Personal space man..p…PERSONAL
    S P A C E

  11. selcouth86 oktober 15, 2017 at 11:53 pm - Reply

    Andrew W.K.'s spirit animal.

  12. Ye Kh oktober 17, 2017 at 3:36 am - Reply

    The dislikers are really stupid, this is to amazing

  13. SuperFreakyTails oktober 18, 2017 at 6:49 am - Reply

    1:39 lol made my day !

  14. ChrisBro oktober 18, 2017 at 8:37 am - Reply

    The Umbrella is like YEAH THAT'S MAH JAM and the Yellow Crest is like a jeez not again….

  15. freedom or death oktober 19, 2017 at 2:29 pm - Reply

    Awesome bird. I would like one

  16. Aime-Lynn Hart oktober 20, 2017 at 1:53 am - Reply

    Just like my cousin’s cockatoo. Whenever I am playing my saxophone he always dances and his grey fluffs up ?

  17. XDXD oktober 20, 2017 at 3:26 am - Reply

    Cockatoo's Elvis hair style.

  18. XDXD oktober 20, 2017 at 3:29 am - Reply

    Other cockatoo: You scare me, are you sick?

  19. Nashiro Calderon oktober 20, 2017 at 4:38 am - Reply

    So cute! Btw. You sounds good dude! ??

  20. I love hamsters oktober 20, 2017 at 10:16 pm - Reply

    Bird dancing:Come Join me?? Bird not dancing:Nooo just leave me alone

  21. Alejandra Resendiz oktober 21, 2017 at 4:23 am - Reply

    OMG…..

  22. blacksheep angie oktober 21, 2017 at 8:03 pm - Reply

    brilliant

  23. Alex Ionescu oktober 22, 2017 at 1:12 am - Reply

    that other cockatoo is like get the fuck away from me
    it's either enjoying the music or going crazy

  24. Peyton Harris oktober 22, 2017 at 8:47 am - Reply

    Hahaha when the female put her finger up like "ok this is too much stop" hahaha
    At 1:43 omg he really had his groove on hahaha

  25. ndkhan 1976 oktober 22, 2017 at 4:39 pm - Reply

    ooowww. whenever I'm dancing my cokatoo also dance with me lol

  26. KitKatGamer03 oktober 24, 2017 at 11:17 pm - Reply

    0:43 he just got rejected

  27. Ye Kh oktober 24, 2017 at 11:39 pm - Reply

    He tries to impress the female so nice

  28. Avery Simpson oktober 27, 2017 at 9:49 pm - Reply

    this is like my dad trying, and succeeding, to embarrass me at a school dance

  29. M Paxton oktober 28, 2017 at 5:04 am - Reply

    I love it!

  30. Liss Anne oktober 28, 2017 at 6:30 am - Reply

    Hilarious

  31. pjgumby oktober 28, 2017 at 12:43 pm - Reply

    Both birds were funny, the stoic one was like putting up a foot, stay over there! The party bird was letting loose, stoic bird at the end, I'm outta here! Too funny! Both of them, very sweet funny birds! I loved this.

  32. Catherine Breitfeller november 1, 2017 at 3:02 pm - Reply

    I love how the smaller one puts foot up like “that’s close enough crazy bird”.

  33. CraftyLittleDevil november 1, 2017 at 8:22 pm - Reply

    Bird 1: Come on, let's dance!
    Bird 2: No, not in the mood.
    Bird1: Ah, come on it'll be fun!
    Bird 2: I said no, now back off
    Bird 1: Fine, be a stick in the mud, I wanna dance!

  34. Logan F november 1, 2017 at 8:55 pm - Reply

    1:40 HES GONE

Leave A Comment

Close